недеља, 4. децембар 2016.

Na prezentaciji Oriflejma

Da se razumemo,nisam clan ni Oriflejma,ni Avona.Volim da koristim neke njihove proizvode,uglavnom one vec proverene koje inace godinama koristim.Ne,nisam od onih koji svakog meseca cekaju kataloge i narucuju brdo nepotrebnih stvari(priznajem,bila sam takva,ranije,kao mladja).
Naravno,juce sam sa drugaricom bila na jednoj njihovoj prezentaciji,cilj nam je uglavnom bio,da izadjemo malo iz kuce.I slusajuci njihovo prezentovanje dosla sam na ideju da napisem ovaj post.Pre svega o proizvodima koje koristim i koje bih rado preporucila i drugima.Pa onda o onoj negativnoj strani(preterano visokim cenama),jer licno mislim da nije dobro samo hvaliti.Pa i o samoj prezentaciji.
Pocecu prvo sa najgorim delom,cenama:
Prelistavajuci novi katalog videla sam solju za caj ili belu kafu,mada ja licno iz takvih solja pijem i crnu kafu.Solja,kao solja nekome ce se svideti,nekome ne.Dolazi u paketu sa kasicicom i iskreno ne razlikuje se puno od drugih takvih ili slicnih solja u prodavnicama,osim u jednoj stvari,u njenoj ceni.
Da,solja "Crush" kosta "samo" 999 dinara..Licno sam vidjala setove mnogo lepsih solja za duplo manje pare,a mogu cak i da se kladim kvalitetnije.
I kad smo vec kod opreme za kucu,tu su jos mizerniji cenovnici,gledajuci sve te cene pomislim da samnom nesto nije u redu i da verovatno nisam u Srbiji,vec u nekoj mnogo bogatijoj zemlji.
Evo par primera:
"Crush"kuhinjska krpa-799 dinara.
Lak za nokte,ne verujte u to da je dugotrajan.Ne sumnjam u kvalitet,ali to koliko ce lak trajati zavisi od vise faktora.Koliko su vam ruke u vodi,kojim poslom se bavite,pa cak i od vaseg menstrualnog ciklusa.Dakle cena laka u Oriflejmu se krece od 300 pa cak i do 500 dinara.Sto, priznacete,zaista je puno,posebno sto mozete pronaci lakove,nista manjeg kvaliteta za 70,80 dinara.
Dalje,tu su modni detalji,poput tasni,nakita,marama,salova i tako dalje.O njihovim cenama ne zelim ni da govorim,jer ne samo da mi se zavrti u glavi kada vidim tolike cene,vec uveliko preskacem te stranice.
I sad da ne bih mnogo govorila o skupoci proizvoda precicu na prezentaciju.Da li mi se svidela?Jedno veliko NE!Prezentaciju je drzala jedna zena,finog izgleda,ali ocigledno nespremna za takav korak(da govori pred vise ljudi).O njenoj tremi ne zelim da prigovaram,jer svakome moze da se desi.O tome kako je o samom radu u Oriflejmu govorila,takodje ne zelim da govorim.Posao joj je i u interesu da privuce sto vise ljudi.Ali neke njene izjave,pitanja i potpitanja totalno su me izludela,da mogu sasvim mirno priznati,imala sam zelju da ustanem i da joj donesem toalet papir.
"Da li ste svi culi za Svedsku?","Da li znate gde se Svedska nalazi?"-samo su neka od njenih pitanja.Ok.ne drzis prezentaciju predskolskom uzrastu.
Nravno tu su bile i zene iz Kragujevca koje su clanovi Oriflejma i koje su na neka njena pitanja,uglavnom o iskustvu u Oriflejmu odgovarale.Ja cu govoriti samo o jednoj,nisam zapamtila njeno ime,ali mislim da je dosla do statusa direktorke.Na pitanje kako da savetuje druge da rade ovakav posao,odgovorila je (citiracu je):"Jel imate 20 prijatelja?Jel vasi prijatelji imaju toalete?Nudite prijateljima koji imaju toalete!"Mislim da je svaki komentar suvisan.
I za kraj,ostavila sam onu pozitivniju stranu.govoricu o proizvodima koji su moji favoriti,koje sam licno proverila i koje rado narucujem.

Amber Elixir parfemska voda.Mesavina ambra,vanilin zbuna i mandarina se sjajno sjedinila.Miris je prijatan i egzotican u isto vreme.Nije preterano slatkast,sto meni potpuno odgovara.Cena je treutno na snizenju 1699 ,inace cena ovog mirisa je 2799 dinara,ali vredi svaku paru.
The ONE kolekcija sminke,je moj apsolutni favorit.Od karmina,senki za oci pa sve do pudera cela kolekcija je apsolutno sjajna.Sa lakocom prekriva nedostatke i izvlaci pozitivno iz nas da je gotovo prelako nasminakati se poput profesionalca,pa cak i ako niste vicni u tom procesu.
Kada je rec o The ONE kolekciji proizvodi koje rado i stalno narucujem,odnosno,moji favoriti su:
1.The ONE Power Shine ruz za usne,sifre 32784 i 32782.
Ruz ne samo da prija usnama i neguje ih vec ih cini sjajnim,mekanim i izazovnim.I naravno miris ruza je veoma prijatan.
The One rumenilo u prahu.Savrseno potpunjuje vas izgled,dajuci mu vedrinu,sjaj i mekocu.Sa lakocom istice jagodice na vasem licu,cineci ih mekanim.
The ONE set za savrseno prekrivanje nesavrsenosti.Sastoji se od dve nijanse korektora i pudera u kamenu.Savrseno,veoma brzo i precizno prekriva i one sitne nedostatke.Obogacen je biljnim uljem koji neguje i hrani kozu.
The ONE sredstvo za skidanje sminke.
Sredstvo je na bazi vode,obogaceno mineralima koje veoma lako skida sminku sa vaseg lica ne ostavljajuci ni najmanji trag i u isto vreme hidrira kozu.
Naravno ovo su samo od nekih proizvoda sto se tice The ONE kolekcije sminki koja je moj apsolutni favorit kada je Oriflejm u pitanju.
Sto se tice licne higijene favoriti su:
Discover gelovi za tusiranje.Zapravo ovi gelovi su takodje i prvi proizvod koji sam inace narucila u Oriflejmu.Moj licni favorit kada su discover proizvodi u pitanju je Discover Japanese Ceremoni.Obogacen je svezim mirisom tsubaki i belim cajem koji ne samo da neguje kozu cineci je mekanom i svilenkastom,vec i budi sva cula.
Love Nature kolekcija za ciscenje lica je na prvom mestu kada je u pitanju mega koze na licu.Koja obuhvata svakodnevnu i celokupnu brigu o cistoci i brizi lica.
I naravno da ne zaboravimo i na muski svet:
North for man kolekcija za brijanje i negu lica i kose
I za celokupan i savrsen izgled muskarca,toaletna voda Signature Zoom toaletna voda sa mirisom zelene mandarine i srebrne breze osvezava i prosiruje vasa cula.
Naravno tu su jos neki proizvodi koje rado narucujem,ali o njima nekom drugom prilikom.







3 коментара:

  1. Super post ❤
    Zapratila sam te,ako želiš pogledaj moj blog .
    amylifestyleadress.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super post ❤
    Zapratila sam te,ako želiš pogledaj moj blog .
    amylifestyleadress.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala :-)
    Drago mi je da ti se dopada post.naravno da cu pogledati :-)

    ОдговориИзбриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...